Laatuasiat ja -sertifikaatit

Kehitämme jatkuvasti toimintaamme. Kehitystyötä niin yrityksen sisällä kuin asiakkaiden palvelussa ohjaa sertifioitu toimintajärjestelmä. Se täyttää kansainvälisten standardien vaatimukset toiminnan laadussa.

Sertifioitu toimintajärjestelmämme täyttää kansainvälisen ISO 9001 -laatujärjestelmän vaatimukset. Standardin tärkeimmät kohdat ovat toiminnan laadunhallinta, johdon vastuu, resurssien hallinta, tuotteen/palvelun toteuttaminen, mittaaminen, analysointi ja jatkuva parantaminen.

Konesali- ja infrapalveluissamme noudatamme tietoturvastandardi ISO/IEC 27001:2013 vaatimuksia. Standardi pohjautuu kolmeen pääkohtaan: luottamuksellisuus, eheys ja saatavuus.

Kaisanetin palvelunlaaturaportit

Kaisanetin asiakas- ja neuvontapalveluiden palvelunlaaturaportit yleisestä palvelutasosta viimeisen vuoden ajalta löydät alta pdf-muodossa.

2021:
Palvelunlaaturaportti 1.1.-31.3.2021

2020:
Palvelunlaaturaportti 1.10.- 31.12.2020
Palvelunlaaturaportti 1.7. – 30.9.2020
Palvelunlaaturaportti 1.4. – 30.6.2020
Palvelunlaaturaportti 1.1. – 31.3.2020