Kotiin
Yrityksille
Kehitämme jatkuvasti toimintaamme. Kehitystyötä niin yrityksen sisällä kuin asiakkaiden palvelussa ohjaa sertifioitu toimintajärjestelmä. Se täyttää kansainvälisten standardien vaatimukset toiminnan laadussa.
Sertifioitu toimintajärjestelmämme täyttää kansainvälisen ISO 9001 -laatujärjestelmän vaatimukset. Standardin tärkeimmät kohdat ovat toiminnan laadunhallinta, johdon vastuu, resurssien hallinta, tuotteen/palvelun toteuttaminen, mittaaminen, analysointi ja jatkuva parantaminen.
Konesali- ja infrapalveluissamme noudatamme tietoturvastandardi ISO/IEC 27001:2013 vaatimuksia. Standardi pohjautuu kolmeen pääkohtaan: luottamuksellisuus, eheys ja saatavuus.
Kaisanetin asiakas- ja neuvontapalveluiden palvelunlaaturaportit yleisestä palvelutasosta viimeisen vuoden ajalta löydät alta pdf-muodossa.
2022:
Palvelunlaaturaportti 1.10.-31.12.2022
Palvelunlaaturaportti 1.7.-30.9.2022
Palvelunlaaturaportti 1.4.-30.6.2022
Palvelunlaaturaportti 1.1.-31.3.2022
2021:
Palvelunlaaturaportti 1.10.-31.12.2021
Palvelunlaaturaportti 1.7.-30.9.2021
Palvelunlaaturaportti 1.4.-30.6.2021
Palvelunlaaturaportti 1.1.-31.3.2021
2020:
Palvelunlaaturaportti 1.10.-31.12.2020
Palvelunlaaturaportti 1.7.-30.9.2020
Palvelunlaaturaportti 1.4.-30.6.2020
Palvelunlaaturaportti 1.1.-31.3.2020