Kotiin
Yrityksille
Verkkokauppamme kauppa.kaisanet.fi on sulkeutunut ja ei ota vastaan uusia tilauksia 1.10.2023 alkaen. Toimitamme avoimet, ennen 1.10. tehdyt tilaukset normaalisti. Mikäli sinulla on kysyttävää tilaukseesi liittyen, katso kysymykset ja vastaukset alta. Myös asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa sähköpostitse verkkokauppa@kaisanet.fi sekä puhelimitse 0800 391 234.
Tein juuri tilauksen. Saanko tilaamani tuotteen?
Kyllä. Arvioidun toimitusajan näet tilausvahvistuksestasi.
Haluan palauttaa tuotteen. Miten teen palautuksen?
Tilaamalla tuotteita verkkokaupastamme, sinulla on 14 päivän palautusoikeus tuotteille. Jos huomaat, ettei tuote ole se mitä halusit tai tulit toisiin ajatuksiin, voit palauttaa tuotteen meille.
Kun haluat palauttaa tuotteen toimi näin:
Voit tutustua palautusehtoihimme tarkemmin tästä.
Tuotteeni on mennyt rikki. Mitä teen?
Täytä takuulomake täällä. Otamme yhteyttä lisätoimintaohjeiden kanssa.
Miksi tilausvahvistusta ei tullut, vaikka tein tilauksen?
Mikäli käytössäsi on ilmainen sähköpostiosoite (hotmail/jippii/luukku/suomi24), tilausvahvistus ja muut meiltä tulleet sähköpostiviestit ovat voineet eksyä roskapostin joukkoon. Mikäli viestiä roskapostin joukosta löydy, tarkista tilanne asiakaspalvelustamme verkkokauppa@kaisanet.fi tai puhelimitse 0800 391 234.
Mitä tarkoittavat toimitusaika-arvio ”ei vahvistettu”?
”Ei vahvistettu” toimitusaika-arvoa merkitsee sitä, että tuote on loppu toimittajalta tai toimittaja ei välitä meillä sähköisesti varastosaldojaan emmekä muuten pysty antamaan arviota toimitusajasta.
Mitä teen jos tilaus ei ole tullut toimitusaika-arvion puitteissa?
Mikäli tilausta ei kuulu toimitusaika-arvion puitteissa, jokin on luultavasti mennyt vikaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi verkkokauppa@kaisanet.fi tai puhelimitse 0800 391 234.
Kuinka nopeasti varastotuotteet lähetetään kun tilaus on tehty?
Varastotuotteiden toimitusaika-arvio on 1-4 työpäivää tilauksesta, lähettämön ruuhkatilanteesta riippuen. Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.
Tarvitsen teknistä tukea, mitä teen?
Takuutuotteiden ja tietokoneiden ulkopuolisissa asioissa neuvoo tekninen asiakaspalvelu ma – pe 08.00 – 17.00 numerossa 0600 39 59 69 (1,35/min + pvm/mpm)
Apua! En löytänyt vastausta kysymykseeni, mitä teen?
Ei hätää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse!
Asiakaspalvelumme palvelee sähköpostitse verkkokauppa@kaisanet.fi sekä numerossa 0800 391 234.
Tilaus- ja toimitusehdot
Takuuehdot
Peruuttamis- ja palautusehdot
Maksamisen turvallisuus ja henkilötietojen käsittely
Riitojen ratkaisu