Vauhtia ja valokuitua – asiakaskokemus keskiössä

Tervehdys kaikille Kaisanetin asiakkaille!

Olen aloittanut tammikuussa Kaisanetin palveluksessa ja tehtävänäni on vaalia ja kehittää asiakkaidemme palvelupolkuja ja asiakaskokemusta yhä paremmalle tasolle. Tavoitteenamme on tehdä asioinnista asiakkaillemme mahdollisimman helppoa ja sujuvaa.

Ilokseni olen näiden ensimmäisten viikkojen aikana saanut havaita, että meillä asioivat asiakkaat antavat todella paljon kiitosta ja positiivista palautetta. Asiakkaiden antamista palautteista henkilöstö saa intoa ja puhtia arkeen, se lämmittää mieltä. Myös rakentava palaute on arvokas lahja, se antaa meille mahdollisuuden tunnistaa poikkeamat palvelussa ja parantaa toimintaamme.

Tutustuessani tehtyihin asiakastyytyväisyystutkimuksiin huomioni kiinnittyi siihen, että jopa 93 % asiakkaistamme on antanut positiivisen suositteluarvion. Aika huikea luku! Asiakkaidemme ostopäätökseen on tutkimuksen mukaan vaikuttanut eniten hinta-laatusuhde, palveluiden käytettävyys, asiantunteva henkilöstö ja paikallisuus.

Suosittelevat asiakkaamme olivat erityisen tyytyväisiä luotettavuuteen, toimivuuteen, asiakaspalveluun sekä paikallisiin myymälöihin. Meidät tavoittaa myös kasvotusten Kajaanin ja Iisalmen toimipisteissä, joissa tarjoamme henkilökohtaista palvelua paikan päällä. Tervetuloa asioimaan!

Asiakkaat nostivat kehitettäväksi kohteeksi mm. tiedottamisen, jota olemme parantaneet ja parannamme jatkossakin. Asiakkaamme saavat säännöllisesti uutiskirjeen ajankohtaisista kuulumisistamme. Jos posti ei ole tavoittanut vielä sinua, tilaa se kätevästi sivun alalaidan painikkeesta ja pysyt ajan tasalla!

Kaisanet panostaa merkittävästi entistä toimivampiin ja nopeampiin valokuituverkkoihin investoimalla lähes 20 miljoonaa euroa valokuituverkon rakentamiseen Kainuussa ja Ylä-Savossa. Investointi on yksi toimintahistoriamme suurimmista. Haluamme varmistaa, että yhä useammalla asiakkaalla on mahdollisuus hyödyntää uudella teknologialla varustettua huippunopeaa valokuitua. Rakentamisalueet on päätetty ja niihin voit tutustua nettisivuillamme tai soittamalla asiakaspalveluumme. Meiltä voit huoletta hankkia liittymän jo ennakkoon, me rakennamme sen, minkä lupaamme!

Keskitymme myös siihen, että asiakkaamme saavat sujuvaa palvelua jokaisessa kohtaamisessa. Tutkimme ja parannamme palveluamme lähitulevaisuudessa voimakkaasti. Jos sinulla on mielessä ruusuja tai risuja, otan ne mielelläni vastaan! Olethan yhteydessä ja laita palautteesi tulemaan!

Blogin kirjoittanut

Marika Ilmola
asiakaskokemusjohtaja

puh. 044-734 4322
marika.ilmola@kaisanet.fi

Marika Ilmolan henkilökuva

Tilaa uutiskirjeemme

Täytä sähköpostiosoitteesi ja liity Kaisanetin uutiskirjeemme tilaajaksi. Lähetämme kuukausittain uutiskirjeen, jossa kerromme Kaisanetin ajankohtaisista asioista, tuotteistamme ja palveluistamme.

Haluatko antaa meille palautetta?

Onko sinulla ruusuja tai risuja toimintaamme tai palveluitamme kohtaan? Arvostamme asiakkailtamme saatua suoraa palautetta, jonka avulla voimme kehittää toimintaamme entistä paremmaksi.