Kaisa TV -tuki

Käyttöopas

Käyttöoppaasta löydät ohjeet palvelun perusasioihin, kuten käyttöönottoon

Kanavaopas

Kanavaoppaassa on kaikki saatavilla olevat kanavapaketit ja niiden laitepaikat


Vikatilanteessa

1. Tarkista toimiiko nettiyhteys
Kaisa TV -palvelu tarvitsee nettiyhteyden toimiakseen. Testaa toisella laitteella toimiiko nettiyhteys, jos yhteys toimii, niin siirtykää seuraavaan kohtaan. Jos nettiyhteys ei toimi, siirtykää kohtaan laajakaistatuki.

2. Käytä IPTV-boksia virrattomana
Suuri osa vikatilanteista ratkeaa laite uudelleenkäynnistyksellä. Ota laitteesta sähköjohto irti ja odota noin 30 sekuntia. Kytke sähköjatko takaisin ja testaa laitteen toimintaa.

3. Tarkista häiriötiedotteet
Jos häiriö on jo tiedossamme, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä enää erikseen meille. Kun häiriö on korjattu, laitteet voivat vielä vaatia laitteiden uudelleen käynnistyksen.

4. Resetoi laite
Jos vika ei ole korjaantunut virrattomana käytöllä eikä laajempaa häiriötä ollut, voi kokeilla vielä laitteen resetointia eli tehdasasetusten palautusta.

  • Arris-merkkisen IPTV-boksin resetointiohje tästä
  • Motorola-merkkisen IPTV-boksin resetointiohje tästä