Laatuasiat ja -sertifikaatit
Kehitämme jatkuvasti toimintaamme. Kehitystyötä niin yrityksen sisällä kuin asiakkaiden palvelussa ohjaa sertifioitu toimintajärjestelmä. Se täyttää kansainvälisten standardien vaatimukset toiminnan laadussa.
Sertifioitu toimintajärjestelmämme täyttää kansainvälisen ISO 9001 -laatujärjestelmän vaatimukset. Standardin tärkeimmät kohdat ovat toiminnan laadunhallinta, johdon vastuu, resurssien hallinta, tuotteen/palvelun toteuttaminen, mittaaminen, analysointi ja jatkuva parantaminen.
Konesali- ja infrapalveluissamme noudatamme tietoturvastandardi ISO/IEC 27001:2013 vaatimuksia. Standardi pohjautuu kolmeen pääkohtaan: luottamuksellisuus, eheys ja saatavuus.
Kaisanetin palvelunlaaturaportit
Kaisanetin asiakas- ja neuvontapalveluiden palvelunlaaturaportit yleisestä palvelutasosta löydät alta pdf-muodossa.
2020:
Palvelunlaaturaportti 1.10.- 31.12.2021
Palvelunlaaturaportti 1.7. - 30.9.2020
Palvelunlaaturaportti 1.4. - 30.6.2020
Palvelunlaaturaportti 1.1. - 31.3.2020
2019:
Palvelunlaaturaportti 1.10. - 31.12.2019
Palvelunlaaturaportti 1.7. - 31.9.2019
Palvelunlaaturaportti 1.4. - 30.6.2019
Palvelunlaaturaportti 1.1. - 31.3.2019
2018:
Palvelunlaaturaportti 1.10. - 31.12.2017
Palvelunlaaturaportti 1.7. - 30.9.2018
Palvelunlaaturaportti 1.4. - 30.6.2018
Palvelunlaaturaportti 1.1. - 30.3.2018
2017:
Palvelunlaaturaportti 1.10. - 31.12.2017
Palvelunlaaturaportti 1.7. - 30.9.2017
Palvelunlaaturaportti 1.4. - 30.6.2017
Palvelunlaaturaportti 1.1. - 31.3.2017
2016:
Palvelunlaaturaportti 1.10. - 31.12.2016
Palvelunlaaturaportti 1.7. - 30.9.2016
Palvelunlaaturaportti 1.4. - 30.6.2016
Palvelunlaaturaportti 1.1. - 31.3.2016