Puhepalvelut
Yhtenäinen, eri päätelaitteet saumattomasti yhdistävä liittymäkokonaisuus helpottaa sekä yrityksesi sisäistä että asiakkaiden asiointia. Sähköpostit ja yhteiset kalenterit kulkevat mukana myös mobiilisti eri päätelaitteiden ja selaimen kautta käytettyinä.
DNA-mobiilipalvelut
Palveluvalikoimaamme kuuluvat DNA:n nykyaikaiset mobiilipalvelut tarjoavat yrityksellesi kilpailukykyisiä langattomia ratkaisuja, joiden avulla voit helpottaa työntekoa, parantaa tuottavuutta ja säästää kustannuksia. Palvelut yhdistävät muun muassa matkapuhelimet osaksi yrityksesi kiinteää puhelinverkkoa.
DNA:n mobiililiittymät ovat saatavilla eri muodoissa. Niin puhelut kuin tiedonsiirtopalvelut on saatavilla käytön mukaan veloitettavina sekä kuukausimaksuna veloitettavina paketteina. Näin asiakkaamme saavat omiin tarpeisiinsa parhaiten sopivat liittymät.
Kaisanet vaihdepalvelu
Kaisanetin vaihdepalvelut mahdollistavat yritykselle laadukkaat asiakaspalvelumahdollisuudet ja jatkuvan tavoitettavuuden. Mobiilivaihde on avain yrityksesi langattomuuteen. Palvelun myötä yleisimmät kiinteiden puhelinjärjestelmien ominaisuudet voidaan siirtää langattomaan ympäristöön. Mobiilivaihteen avulla yrityksesi voi siirtyä täysin mobiiliin maailmaan, jolloin puhelimiksi riittävät pelkät matkapuhelimet.
Vaihdepalvelu tarjoaa monipuoliset raportointimahdollisuudet. Vaihdepalveluun on lisäksi rakennettu monipuolisesti rajapintoja yritysten tärkeisiin toimintoihin, kuten kalentereihin (Microsoft Exchange), kulunvalvontaan, eri CRM-järjestelmiin, SMS- ja mail-lähetykseen ja soittorobottiin. Vaihdepalvelu on saatavilla neljällä kielellä: suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja venäjäksi.
Vaihdepalvelun perustoiminnot:
- Soittoketjut / ryhmät + statistiikka
- Soitonsiirrot ja puheluiden yhdistäminen
- Muokattavat tilatiedot
- Koputus / uudelleen valinta / estoluokat / vastaaja
- Puhelut pitoon
- Alanumerot
- Keskitetty puhelinluettelo
- Kellonaikaohjatut toiminnot
- Edistynyt puheluiden ohjaus
- Videopuhelut
- Välitysympäristö, myös mobiilisivuna
- Puheluerittely ja CallCenter-statistiikka
Lisäksi vaihdepalveluun on saatavilla lisätoimintona takaisinsoittojärjestelmä, jonka avulla voidaan parantaa palvelun tavoitettavuutta sekä laatua.