Kaisanet Oy
Korjattu

Ohje IPTV-kuvan pätkintään *päivitetty Arris-ohje*

Osalla asiakkaita uuden IPTV-palvelun kuvassa esiintyy pätkintää. Tähän auttaa boksin resetointi. 

Ohje Motorola merkkisen digiboksin resetointiin: https://www.kaisanet.fi/application/files/7015/4399/8176/Motorola-ohje_Kaisanet_tv_-palveluun.pdf

Ohje Arris merkkisen digiboksin resetointiin:

Arris merkkisen digiboksin system-valikkoon pääsee:

- Katkaise virta pois virtakytkimestä tai virtajohdosta
- Paina digiboksin päällä olevaa nappia ja pidä pohjassa niin kauan, että vilkunta muuttuu punaiseksi (vilkkuu vihreää ja vaihtuu punaiseksi).
- Paina kaukosäätimen menu-näppäintä
- Navigoi valikoista SYSTEM-kohtaan ja paina OK
- Valitse REMOVE SOFTWARE ja paina OK
- Valitse FACTORY RESET ja paina OK
- Navigoi kohtaan EXIT ja paina OK
- Valitse EXIT OPTIONS-valikosta REBOOT WITHOUT SAVING
Digiboksi käynnistää nyt itsensä uudestaan

Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä.


TEE HÄIRIÖILMOITUS 
kun laitteesi tai yhteytesi ei toimi

0800 391 000

Käyttövalvomo palvelee vuoden jokaisena päivänä ympäri vuorokauden ja Kaisanetin tekninen varallaolohenkilöstö käynnistää tarvittaessa viankorjauksen.

HELPPARI auttaa laitteiden ja ohjelmien asennuksessa sekä käytössä
 

0600 39 59 69

ma-pe klo 8-17 Puhelun hinta 1,35€/min + pvm/mpm

Bonsky
Asiakaspalvelu - KaisaChat! Klikkaa Chat auki! ?