Kaisanet Oy

Kaisa Helpparissa IT-tuki on aina lähellä

Kaisanetin asiakaspalvelu on helposti saatavilla eri tilanteissa. Asiakastukeen voi soittaa ilmaiseksi nettiyhteyssopimukseen liittyvissä tilaus- ja laskutusasioissa, kun taas laitteiden käytössä ja asennuksessa palvelee Kaisa Helpparin asiantunteva IT-tuki.

Nettiyhteys kuntoon selkeillä ohjeilla

Jos nettiyhteys on poikki, kannattaa tehdä vikailmoitus, mutta jos vasta mietit laajakaistan hankintaa tai kaipaat apua laitteiston asennuksessa, apu löytyy soittamalla Helppariin.

”Kertaakaan ei ole vielä käynyt niin, etteikö soittaja olisi onnistunut asentamaan laitetta tai laajakaistaa antamillamme etäohjeilla”, kertoo Kaisanetin tuotepäällikkö Harri Moilanen. ”Helpparissa puhelimeen vastaava asiantuntija osaa kertoa laitteiden ominaisuuksista tai opastaa laajakaistan käytössä ihan selvällä suomella. Pahasti vikaan ei mene silloinkaan, vaikka soittaisit vahingossa eri numeroon kuin oli tarkoitus, koska pienessä talossa ohjaamme soittajan nopeasti parhaan asiantuntijan juttusille.”

IT-tuki auttaa myös tekniikkaa hyvin tuntevia

Helpparin IT-tuki palvelee kaikkia, myös tietotekniikasta paljon tietäviä harrastajia.

”Kannustaisin myös IT-asioissa valveutunutta porukkaa soittamaan meille Helppariin, sen sijaan että värkkäilee suotta saman ongelman kanssa päiväkausia”, Moilanen kehottaa. ”Asiantuntemus ei varmasti lopu kesken, vaan osaamme neuvoa niin verkkoon liittyvissä asioissa, palomuuriasetuksissa kuin käyttöpalveluissakin. Tarvittaessa ohjaamme soittajan ottamaan yhteyttä paikallisiin kumppaneihimme, kuten kaapeliverkon asiantuntijaan tai ATK-talkkariin.”

Jos netti ei toimi, kokeile ensin käynnistää modeemi uudelleen ja soita sitten laitteen läheltä Helppariin.

Yksin ei kannata jäädä murehtimaan: Helppari vastaa nopeasti pieniin ja suuriin kysymyksiin!

Helppari on suunnattu pääasiassa kuluttajille. Yrittäjän kannattaa kysyä järeämpiä IT-ratkaisuja Kaisanetin yrityspalveluista.

Helppariin tehty avunhuuto ei unohdu: jokainen yhteydenotto säilyy Helpparin järjestelmässä, kunnes asia on varmasti hoidettu kuntoon.

HELPPARI auttaa laitteiden ja ohjelmien asennuksessa sekä käytössä
 

0600 39 59 69

ma-pe klo 8-17 Puhelun hinta 1,35€/min + pvm/mpm

Bonsky