Kaisanet Oy

Tule meille Service Desk -asiantuntija

Haemme nyt Kajaaniin tai Iisalmeen vakituiseen työsuhteeseen Sinua Service Desk -asiantuntija.

Avaintehtäväsi ovat tekninen asiakaspalvelu Kaisanet Oy:n Service Deskissä. Tähän kuuluvat olennaisena osana asiakaskommunikointi sekä kuluttaja- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjen  käsitately itsenäisesti ja yhdessä tiimikaverien kanssa. Tämän lisäksi työhön kuuluvat erilaiset ICT-ympäristön järjestelmien valvontatehtävät sekä hälytyksiin ja poikkeamiin reagointi.

Sinulla on yritysten ICT-ympäristöjen ylläpitämistehtäviin soveltuva tutkinto ja olet valmis oppimaan nopealla tahdilla uutta. Eduksi katsotaan osaaminen joko palvelin- tai verkkoympäristöjen ylläpidosta sekä laajakaistaliittymien vianratkaisusta. Sinulla on hyvät vuorovaikutus-, tiimityöskentely- ja asiakaspalvelutaidot. Työskentelet energisesti ja asiakaslähtöisesti sekä olet kiinnostunut oman osaamisesi kehittämisestä.

Tarjoamme Sinulle erittäin mielenkiintoisen työn alati kehittyvällä alalla, työkalut siinä menestymiseen, mukavan työympäristön ja loistavan paikan edetä uralla.

Lähetä työhakemuksesi palkkatoiveineen 15.10.2019 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT-Liiketoimintajohtaja Matti Kanervo p. 044 734 4341 ja Service Desk esimies Lasse Romppainen p. 044 734 4328.

Kaisanet Oy on KPO -konserniin kuuluva tietotekniikan palvelutalo.  Palvelemme yrityksiä, kuluttajia ja yhteisöjä tarjoamalla kokonaisvaltaisesti ICT-palveluja. Kaisanet työllistää Kajaanissa ja Iisalmessa noin 90 henkilöä.  Lue meistä lisää: www.kaisanet.fi

Bonsky